Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
ВИХОВНА РОБОТА
У Державній національній програмі „Освіта” створення виховної системи розглядається, як один із основних шляхів реформування виховання.
Виовна система школи входить до складу загальношкільного механізму цілеспрямованого формування загального досвіду учнів і враховує:
- досягнутий рівень сформованості в учнів окремих якостей і досвіду в цілому;
- умови , традиції, якісний склад педагогічного колективу, матеріальну базу тощо.
Виховна система школи являється конкретним механізмом дій конкретних людей, мета якої спрямована на створення умов психологічної захищеності та душевного комфорту особистості, на формування її громадської зрілості, соціальної відповідальності за свою роль у національному відродженні України, на розвиток інтелектуальної, емоційно-вольової, психологічної та фізичної сфери особистості.
Виховною метою школи є виховання та всебічний розвиток особистості учня, який базується на єдності родинного та суспільного виховання, що ґрунтується на:
- утвердженні принципів загальнолюдської моралі, формуванні морально-етичних якостей;
- вихованні духовної культури дитини, створенні умов для вільного вибору нею своєї світоглядної позиції;
- формуванні творчої, працелюбної дитини;
- розвитку індивідуальних здібностей, талантів, забезпеченні умов їх самореалізації;
- забезпеченні високої художньо-естетичної освіченої особистості, формуванні у підростаючого покоління інформаційної культури, погляду на книгу та інші види інформації як найважливіший засіб розвитку й самореалізації особистості;
- формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою як могутнім чинником становлення громадянина України;
- забезпеченні духовного взаємозв’язку поколінь, вихованні поваги до батьків, жінки матері, культури та історії рідного народу;
- вихованні поваги до Конституції, законів України, національної символіки;
- формуванні національної самосвідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати для розвитку держави, готовності її захищати;
- забезпеченні повноцінного фізичного розвитку дітей, охорони та зміцнення їх здоров'я.
Арсенал методів, якими користуються педагоги-вихователі, нічим не обмежується: використовуються інформаційні методи з метою формування понять, передачі інформації, забезпечення етичної оцінки явищ; методи організації діяльності вихованців – для вироблення і відпрацювання у них відповідних способів діяльності та інше.
Набір форм виховної роботи в школі різноманітний: колективні (в умовах загальношкільного чи класного колективів), групові (кілька учнів одного чи декількох класів) та індивідуальні.
Пріоритетні напрямки виховної роботи у 2017/2018 навчальному році :
v формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів ;
v виховання духовної культури особистості ;
v виховання поваги до Конституції , законодавства України, державної символіки ;
v формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
v утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті ;
v збагачення народних традицій, звичаїв ;
v виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці ;
v формування творчої працелюбної особистості , виховання цивілізованого господаря ;
v забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я ;
v формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою ;
v посилення уваги до питань морально-етичного виховання , створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів ;
v створення умов для соціального захисту дітей , особливо дітей-сиріт ;
v доцільне використання можливості позашкільних навчально-виховних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи.
|
Календар
« Листопад 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|