Четвер, 02.05.2024, 13:47
Вітаю Вас Гість | RSS

Мосьпанівський НВК

Категорії каналів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Вересень » 6 » ЗВІТ директора навчально – виховного комплексу за 2013/2014 навчальний рік
23:48
ЗВІТ директора навчально – виховного комплексу за 2013/2014 навчальний рік

Шановні присутні!

 Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2013/2014 навчального року.

         На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора Мосьпанівського НВК перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.

         Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України та нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 1. Загальна інформація про школу

         Мосьпанівський навчально – виховний комплекс є колективною власністю Чугуївської районної ради Харківської області . Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Чугуївської районної державної адміністрації, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1973році, земельна ділянка, яку обслуговує школа, має площу 3га. Педагогічний  колектив  навчального закладу налічує 19 педагогічних  працівників (з даної  кількості  педагогічних  працівників – 2 вихователі дошкільного підрозділу , три вчителі  перебувають у відпустці по догляду за  дитиною ). 

 

Віковий  склад  педагогічних  працівників  навчально-виховного комплексу

          До 30 років

5

31-40 років

4

41-50 років

5

51-55 років

3

Понад 55 років

2

Якісний склад вчителів за педагогічним стажем

До 3 років

4

3-10 років

2

10-20 років

4

Понад 20 років

9

 

 2. Кадрове забезпечення

 У 2013/2014 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Більша половина педагогів школи володіють комп’ютером. Перспектива в освіті така, що вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями.

Кваліфікаційний  рівень педагогічних  працівників  в навчальному  закладі

9 тарифний

розряд

ІІ

категорія

І

категорія

Вища

категорія

“Старший учитель”

“Учитель - методист”

10

1

6

2

3

-

 

3. Методична робота

Відповідно до річного плану роботи школи у 2013/2014 н.р. педагогічний колектив продовжував роботу над темою «Підвищення рівня навчальних досягнень учнів шляхом самоактуалізації, самореалізації особистості вчителя». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.

Система методичної роботи з педагогічними кадрами була побудована на діагностичній основі та розвивалась за такими напрямами :

  1. підвищення методичного рівня вчителів
  2. вдосконалення професійної  майстерності
  3. розширення загального культурного кругозору

В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості кабінету заступника з НВР, де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного вчителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих групп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка).

Велике значення  вчителі надають використанню інноваційних технологій у навчанні учнів. Так,  на стадії апробації, педагогічний колектив впроваджував такі інноваційні технології :

  1. використання методу проектів;
  2. використання інтерактивних методів навчання;
  3. інтегровані уроки, їх структура і методика проведення у початковій школі

Педагогічним  колективом   протягом 2013/2014 н.р. були проведені заходи по підвищенню педагогічної  та методичної  кваліфікації  у вигляді навчальних семінарів, педагогічних читань,  конференції :

  1. освітні інноваційні процеси (навчальний семінар );
  2. шляхи удосконалення уроку ( навчальний семінар );
  3. можливості уроку щодо розвитку пізнавальних здібностей учнів (педагогічне читання );
  4. життєві компетентності учнів ( конференція )

В навчальному  закладі  працюють  шкільні методичні об’єднання. Плани  роботи методичних об’єднань  затверджені  на засіданні  методичної  ради навчального закладу (протокол від 02.09.2013№1).

Методичне об’єднання   класних  керівників очолює Шаульська Тетяна Іванівна .   Класні керівники  спільно  працюють  над  методичною темою      «Виховання  громадянина  як всебічно розвинутої  особистості , гармонійно  поєднавшої  в собі  духовне  багатство, моральну чистоту  та фізичну  досконалість». Крім  того,  кожен  класний  керівник має  індивідуальні теми самоосвіти  з питання виховного процесу.

Шинкарьова Галина Євменівна – керівник  методичного об’єднання   вчителів природничо-математичного циклу. Протягом 2013/2014 н.р. вчителі  працювали  над  загальною методичною темою «Надання  нового підходу до інформатизації системи освіти, створення  умов  для оволодіння учнями  та вчителями  сучасними  інформаційними та комунікаційними технологіями».

Керіником  методичного  об’єднання  вчителів  гуманітарного  циклу є Ладнюк Галина Миколаївна. Вчителі  даного методичного об’єдання  працюють над темою  «Шляхи підвищення дидактичної компетентності  вчителя як умови забезпечення якості  загальної середньої освіти».

Результативною була робота  всіх методичних об’єднань . Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи.                    

Атестація педагогічних працівників школи у 2013/2014 н.р. проводилась згідно з «Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України », затвердженого наказом Міністерства  освіти  та науки  України від 06.10.2010 р. № 930 , зареєстрованого   в Міністерстві  юстиції  України  14.12.2010 за № 1255/18550.  Адміністрацією школи були виконані організаційні заходи , видані відповідні накази, оформлений  інформаційний стенд та опрацьована необхідна документація. У 2013/2014 навчальному році атестувалося 4 учителів  (Хрущев Ю.В., вчитель трудового навчання, Бочін В.Ф., вчитель предмету «Захист Вітчизни», Юдіна І.О., вчитель початкових класів,  Шаульська Т.І., бібліотекар).

 Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Педагоги школи є учасниками ярмарки педагогічних ідей та технологій.(Махова І.С. , вчитель української мови та літератури ). Працює сайт нашої школи, де розміщуються новини з життя школи.

         Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.

4.Охоплення дітей навчанням

Велика увага у школі приділяється питанню охоплення дітей навчанням. Відповідно до наказу від  26.06.2013 № 125 “Про проведення обліку дітей і підлітків шкільного віку Мосьпанівського навчально-виховного комплексу  на 2013/2014 навчальний рік ” , з метою забезпечення здобуття громадянами України повної загальної середньої освіти організовано роботу щодо обліку дітей    і підлітків шкільного віку  на території обслуговування школи. Адміністрацією школи та педагогічним колективом була проведена робота з даного питання:

  • з 01 по 05 вересня 2013 року вчителі перевіряли явку даних учнів до навчального закладу.  Списки дітей та підлітків були повернені до районного відділу освіти з відміткою про те, до яких навчальних закладів з’явилися учні на навчання, разом із довідками з місця навчання всіх учнів, які здобувають загальну середню освіту в інших навчальних закладах району та міста;
  • складені та подані до районноговідділу освіти статистичні звіти про кількість дітей і підлітків шкільного віку за затвердженими формами;
  • складені та подані до відділу освіти статистичні звіти Форма № 77-РВК;
  • складені списки дітей і підлітків шкільного віку з вадами розумового та фізичного розвитку ;

За результатами проведеної роботи за територією обслуговування  навчального  закладу в 2014 році складені та затверджені списки дітей .

 5. Працевлаштування випускників

На виконання ст. 53 Конституції України, ст.ст.14, 35 Закону України «Про освіту», ст.ст. 18, 21 Закону України «Про загальну середню освіту», ст. ст. 19, 21, 24, 25 Закону України «Про охорону дитинства», ст.5 Закону України «Про зайнятість населення», ст.8 Закону України «Про соціальну роботу з дітьми  та молоддю», ст.ст. 32, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 06.10.1999 № 1285/99 «Про заходи щодо забезпечення працевлаштування молоді», педагогічним колективом, щодо працевлаштування випускників школи було проведено наступні заходи:

  • складено списки випускників 9-х, 11-х класів;
  • з’ясовано, що із 5 учнів - випускників 9 - го класу  2013/2014навчального року 100% випускників  продовжують навчання в 10 класі
  • випускники 11-го класу працевлаштовані 100 %, а саме:

-      6 випускники  продовжують  навчання в ПТУ ;

-     5 випускників  навчаються у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

6.  Виконання мовного законодавства

У 2013/2014 навчальному році в закладі освіти реалізовувалися практичні заходи щодо впровадження мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної.    

Відповідно до вимог статті 10 Конституції України в закладі освіти систематично проводилася робота щодо забезпечення державної політики всіх рівнів та дотримання чинного законодавства.  Навчально-виховний процес здійснювався державною мовою.

         Основними найважливішими напрямки діяльністю педагогичного коллективу закладу освіти були:

  • створення національної системи виховання та освіти, орієнтованої на духовно вільну, творчу, гармонійно розвинену особистість національно свідомих громадян;
  • забезпечення умов для постійного перебування школярів під впливом духовної культури українського  народу з метою розкриття та розвитку їх природних здібностей;
  • залучення дітей раннього віку до культури та історії свого народу, села;
  • створення умов для перебування учнів під безпосереднім формуючим впливом україномовного середовища;
  • здійснення естетичного та емоційного розвитку дітей засобами народного мистецтва  та різноманітних видів усної народної творчості, зійснені екскурсійні поїздки до м. Полтави, з метою ознайомлення учнів з історією, культурою та мовними особливостями різних регіонів нашої країни.

         Протягом навчального року в закладі освіти поступово й неухильно проводилася робота   щодо виконання Державної програми розвитку і функціонування української мови, а саме:

  • вивчення української мови є обов’язковим;
  • заклад освіти проводить набір дітей в 1-й клас з українською мовою навчання;
  • при складанні навчального плану в поточному навчальному році були використані додаткові години з варіативної складової на вивчення: українського читання у 2-х, 3-х, 4-х класах; «Харківщинознавство» у 8-9 класах; факультативні заняття  “Школа журналіста ” в 10 класі;;
  • державною мовою викладаються всі навчальні дисципліни інваріантної та варіативної складової робочого навчального плану закладу освіти;
  • учнів, що не вивчають українську мову, в школі немає;
  • всі члени педагогічного колективу школи володіють державною мовою на належному рівні  та постійно працюють над підвищенням культури українського мовлення
  • діловодство та ведення шкільної документації, взаємовідносини з державними, громадськими організаціями ведеться виключно державною мовою;
  • державною мовою проводяться засідання педагогічної ради, виробничі наради, збори колективу, методичні об̓ єднання
  • результати ведення вчителями та учнями науково-дослідницької роботи (Малої академії наук, ярмарок педагогічних ідей та технологій тощо) оформлюються українською мовою;
  • тексти оголошень і повідомлень, плакатів, афіш, реклами виконуються українською мовою;
  • інтер’єр та оформлення шкільного приміщення, навчальних кабінетів здійснюється державною мовою;
  • у всіх класних приміщеннях представлено національну символіку, український колорит;
  • постійно діють виставки до Дня народження українських письменників та поетів;
  • з метою національно-патріотичного виховання, усвідомлення своєї етнічної спільноти, утвердження національної гідності, виховання любові до рідної землі, свого народу, проводяться різноманітні виховні заходи.

7. Навчальні досягнення учнів

Станом на 31 травня 2014 року в школі навчалося 97 учнів , всі  діти атестовані. Адміністрація  школи, класні керівники та вчителі-предметники  систематично  слідкують  та аналізують  рівень навчальних досягнень дітей за результатами  тематичного контролю, семестрового оцінювання та річної  атестації.

Найвищийий відсоток якості знань у учнів 7 класу, найнижчий - у учнів  10- го класу . Загальна якість знань учнів у 2013/2014 н.р. складає 41,60%

            За результатами річної атестації  7  учнів школи нагороджені Похвальними листами.

 

8. Виховна робота

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі в 2013/2014 навчальному році були :

  1. формування особистих рис  громадян України, національної свідомості учнів ;
  2. виховання духовної культури особистості ;
  3. формування високої мовної культури;
  4. утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної  пам’яті ;
  5. формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря ;
  6. створення умов для соціального захисту дітей

Виховна робота здійснювалась за наступними напрямами :

  1.  Громадянське виховання. Були проведені цикли бесід, заходів спрямованих на формування у дітей та учнівської молоді поваги  до Конституції України, законів української держави. Відзначалися свята християнського та національного   календаря.
  2. Військово-патріотичне виховання . Надавалась шефська допомога ветеранам війни, національно-визвольних рухів, людям похилого віку. Проводились акції щодо впорядкування могил загиблих воїнів. Проведені свята  до Дня Збройних сил України та уроки мужності присвячені Дню Перемоги.
  3. Трудове виховання та професійна орієнтація . Протягом навчального року підтримувалась чистота в класних кімнатах, на великих перервах учні робили вологе прибирання. Діти були залучені до роботи в «книжковій лікарні». Для випускників школи був оформлений куточок профорієнтації та проведені цикли бесід й лекцій із проблем підготовки до життя у ринкових умовах.
  4. Екологічне виховання . Учні школи залучались до  практичної природоохоронної  діяльності , доглядом за садом та зеленими насадженнями у класі та на території школи. Проводились тематичні свята.
  5. Формування здорового способу життя . Педагогічний колектив здійснював пропаганду  здорового способу життя, з цією метою були проведені спортивні та туристичні свята, загальношкільні змагання та спартакіади.   Класні керівники велику  увагу приділяли статевому вихованню  учнів. Прищеплювали дітям навички особистої гігієни , збереження та зміцнення власного здоров’я.
  6. Превентивне виховання. В 2013/2014  н.р. на внутрішкільному обліку стояло 6 учнів ,  які  є порушниками  Статуту навчального закладу. Педагогом-організатором були розроблені  шкільні заходи щодо профілактики дитячої бездоглядності та правопорушень, правової та психологічної підтримки дітей та молоді, які потрапили у складні соціальні  умови.

 Виховна робота в 2013/2014 н.р. була спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів. Були проведенні загальношкільні батьківські збори, а також класні батьківські збори. На батьківських зборах розглядалися питання :

  1. Виховання свідомого ставлення до свого здоров’я
  2. Робота з попередження дитячого травматизму  
  3. Виконання Законів України « Про загальну середню освіту »ст..35 :
  1. вплив сім’ї  на середовище дитини ;
  2. підготовка до закінчення навчального року;
  3. літній відпочинок учнів

Певна увага приділена роботі з дітьми пільгового контингенту.

Було проведено обстеження матеріально-побутових умов цих учнів , за необхідності надано матеріальну допомогу , безкоштовне харчування, діти залученні до оздоровлення у пришкільному та позашкільних оздоровчих закладах.

У 2013/2014  н.р.  виховна  робота  проводилася  відповідно  до плану  ,  а саме :

  • вересень  - місячник  основ  здоров’я «Збережи  здоров’я та на все  життя»;
  • жовтень  - місячник екологічного виховання «Земля – наш  спільний  дім» ;
  • листопад – місячник  правових  знань  та правової   пропаганди «Моє  життя  в моїх  руках»;
  • грудень  -  місячник  національного  виховання «Я, родина, Україна»;
  • січень  -  місячник  громадянського виховання « Я -  син народу, що вгору йде …»;
  • лютий -  місячник  національного виховання;
  • березень -  місячник  художньо-естетичного  виховання;
  • квітень – місячник  військово – патріотичного виховання «Вічна слава  героям ! Ми низько  вклоняємось  їм !»
  • травень  - місячник фізичної  культури  та  спорту «Спорт!Спорт!Спорт!»

 9.  Роботи  з  учнями , схильними  до правопорушень

Протягом 2013/2014 н.р.  на  внутрішкільному  контролі   стояли  6 учнів.

Причина  постановки  на  облік  даних дітей – уживання  ненормованої  лексики , пропуск  навчальних  занять без  поважних  причин , вживання  алкогольних  напоїв , паління  на території  закладу  освіти .

         Для  роботи  з  цієї  категорією учнів  були  залучені  класні  керівники ,  батьки , адміністрація. Відповідно  до наказу  по  школі від 02.09.2012 №96 «Про  призначення  громадського  інспектора  з охорони  дитинства» громадським  інспектором  було  призначено Стеценко І.В.Даним  педагогом  був  розроблений  план  роботи з профілактики  правопорушень серед учнів школи. До плану  роботи  були  включені  заходи  класно-узагальнюючого  контролю, індивідуальна  робота  класного керівника  з  учнями,  які  перебувають  на  внутрішкільному  обліку. Так,  класні  керівники працювали  над формуванням в учнів  навичок  свідомої  та  відповідальної  поведінки в суспільстві,  сумлінного  ставлення  до навчання, дбайливого  відношення  до  життя  й  здоров’я людей, зокрема власного. Класними  керівниками  протягом  року  проводились  лекції , а саме :

  • 11 клас « Сучасні  діти  -  які вони ? »
  • 9 клас « Відповідальність і вік »
  • 8 клас « Взаємовідносини  з  батьками »
  • 7 клас « Проблеми  взаємопорозуміння  в сім’ї »

         Однією із актуальних  проблем  виховання  в сучасних  умовах є  недостатня  та  малоефективна  профілактика  асоціальної  поведінки дітей  та  підлітків ,  у  поведінці  яких   проявляється  стійка  тенденція  порушення  соціальних  норм. Правове  виховання  та  оволодіння  системою правових  знань займає  особливе  місце  у комплексі  практичних   заходів ,  спрямованих  на  подолання  негативних  явищ  в учнівському  середовищі . З  метою  отримання  учнями  правових   знань про  свої  права  та  обов’язки  перед   державою , суспільством , сім’єю  , учнівським  колективом , а  також  свідомого ставлення  до норм  права  та  втілення  моральних  принципів  справедливості  та  гуманності  з  11.10.-15.10.2013  року  був  проведений  Тиждень правової   освіти  для учнів 1-11 класів .  Класоводами ,  класними керівниками  та  педагогами-організаторами  були  проведенні  виховні  години  для  учнів 2-4 класів «Діти : злочин і кара» , 5-7 клас «Як не  стати жертвою злочину» , 8-9 класи «Права  і  закони  в  твоєму  житті », 10-11 класи «Злочин , який  не  розголошують».  Крім  того  проведено  конкурс малюнків « Чи  знаєш ти  свої  права ?», зустріч  з дільничним  інспектором , який  провів бесіди з питань «Ми  і  закон », «Кримінальна  відповідальність  неповнолітніх » . Для  учнів 1-7 класів  було  проведено гру   «Добро і  зло в нашому  житті» , а  для учнів 8-11 класів  вечір відпочинку «На  терезах  Феміди»

10.Робота  учнівського самоврядування 

Поряд із  традиційними  формами  виховної  роботи  значне місце  посідає  шкільне самоврядування . В навчальному  закладі  діє  учнівське  самоврядування  у формі учнівського  парламенту (5-10 класи ) та  дружини  «Країна  барвінкова» (1-4 класи ). Основна  мета діяльності  шкільного парламенту  - захист інтересів учнів    згідно  вимог чинного законодавства . Дитячі  об’єднання  мають  свою емблему, статут, який  затверджено директором  навчально-виховного комплексу. В статуті  учнівського  самоврядування  визначена його структура та обов’язки  членів  дитячого об’єднання .

         План роботи парламенту  затверджено 01.09.2013 директором навчально-виховного комплексу.  Структурні  підрозділи  парламенту              (комісія  спорту   і туризму , комісія  з  питань  дисципліни  і  порядку, комісія   з  питань культури і  відпочинку ,  навчальна  комісія «Знання» ,  прес -  центр,  рада  сусільно-корисних  добрих  справ  «Шефський  центр») працюють  згідно  графіка.

 

 11. Соціальний захист

         Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

 • сиріт і позбавлених батьківського піклування – -;

 • інвалідів – 2;

 • чорнобильців – 1;

 • малозабезпечених -3 ;

 • з неповних сімей – 5;

 • багатодітних –17 .

 Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах: участь у новорічних заходах з подарунками, подарунки до нового навчального року за кошти центру соціальних служб для молоді, оздоровлення у пришкільному дитячому таборі «Сонечко» . Деякі діти з пільгових категорій за кошти районного бюджету мали змогу оздоровитися у дитячих оздоровчих таборах державного значення. Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні .

12. Співпраця з батьками

            Педагогічний  колектив , співпрацюючи  з батьками,  вирішували  наступні актуальні  питання:

  • врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової  основи  державного і громадського життя,  соціально-культурної та  інших сфер діяльності держави і суспільства;
  • розвиток співробітництва у вихованні й освіті учнів;
  • педагогізація сім'ї;
  • вирішення всіх завдань освіти і виховання на основі принципів взаємодії, довіри, відкритості;
  • спільна робота щодо зберігання та укріплення здоров’я дітей;
  • спільна діяльність сім'ї і педагогічного колективу щодо укріплення навчально-матеріальної бази;
  • спільна робота щодо профорієнтації дітей

Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, беруть шефство над підлітками, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

         Однією з традиційних форм роботи з батьками у школі є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи.

 13. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

         Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Чугуївської  ЦРЛ. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд у травні - серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні  проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора школи.

 Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування 1-4 класів відбувається згідно графіку на першій великій перерві.

  Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями ЦРЛ, показ відеофільмів про шкідливість куріння, наркотиків, алкоголю, виступи медпрацівників на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей»,  де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

 Цікаво і змістовно відбулося оздоровлення школярів у пришкільному таборі «Сонечко» . Цього року вихованцями табору стали 50 учнів школи. Під час оздоровлення у таборі проводяться цікаві масові заходи: екскурсії, цікаві ігри, розважальні програми , конкурси, розваги.

 14. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

         Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

         На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

          

 15. Фінансово-господарська діяльність

         Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1973 році. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманням її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться за спонсорські та батьківські кошти.

Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Система опалення, електромережа   знаходяться у нормальному стані. Протягом навчального року за рахунок спонсорської допомоги батьків школи здійснюється ремонт шкільної оргтехніки (а це комп’ютернй класс, принтери для адміністративних потреб), оновлення актової зали, поточні ремонти коридорів школи, закупівля миючих, дезинфікуючих засобів для харчоблоку, За рахунок благодійних коштів здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками  відділу освіти планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.

         Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Робочим по ремонту проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

Повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я як директор, використаю для цього усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.

 16. Управлінська діяльність

         Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

 У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу.

         Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступником директора школи використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп’ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

 Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

 

Пропозиції  щодо  роботи Мосьпанівського навчально-виховного комплексу  у 2013/2014 навчальному році

1. Роботу директора школи вважати доброю.

 2. Продовжити роботу Мосьпанівського НВК  по реалізації освітньої програми закладу згідно нормативно законодавчої бази Міністерства освіти і науки України, Концепції розвитку навчального закладу .

 3. Продовжити реалізацію потреб учнів та їх батьків через мережу участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах та змаганнях для розширення учнівського кругозору та пізнавальних інтересів.

 4.Здійснювати моніторинг досягнень учнів у навчальній та позанавчальній діяльності.

5.Зміцнити  спортивну матеріальну базу школи через придбання інвентарю із батьківського фонду школи.

 6. Провести належний поточний ремонт школи до роботи у 2014/2015 навчальному році.

7. Якісно підготувати школу до опалювального сезону 2014/2015 навчального року

Переглядів: 1035 | Додав: НВК | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024